Založení schránky¶
Pro založení schránky potřebujete být v administraci CloudMailu přihlášen jako uživatel s právy doménového správce nebo vyššími. Postup:
V záložce "domény" veberte (nebo založte a pak vyberte) doménu pod kterou chcete schránku vytvořit:
Vpravo se pak objeví tlačítka pro přidání schránky nebo aliasu
Alternativně lze v záložce "domény" použít tlačítka v pravé části, ve sloupci akce:
-
upravit
-
přidat e-mailový alias
-
přidat schránku
Vyplňte všechny potřebné údaje:
- Jméno schránky
- Zde zadejte požadované heslo. Heslo můžete použít vlastní nebo použít generátor. U vlastních hesel se doporučuje použít alespoň 8 znaků obsahující velká i malá písmena, číslice a ideálně jeden speciální znak. Toto opatření znesnadní zneužití Vaší schránky.
- Nastavení kvóty pro počet zpráv a obsazené místo na disku. Kvóty jsou součástí kvót nadřazených, tedy těch použitých pro doménu. Celková velikost přiřazených kvót nesmí překročit kvótu celkovou.
- Zde si můžete nastavit přeposílání doručených emailů na další adresy.
- Konfigurace blokování nechtěných emailových schránek.
- Typ účtu a jeho pravomoce.
Dále potvrďte kliknutím na tlačítko:
Role u schránek¶
Nově vytvořené schránce je možné přidělit jednu z následujících rolí, seřazených od největších pravomocí po nejmenší:
- správce účtu klienta - Může vytvářet, mazat a měnit nastavení na jednotlivých doménách
- správce domény - Spravuje schránky v rámci určité domény. Nevidí ostatní domény klienta a nemůže je ani spravovat.
- běžný uživatel - Vlastník schránky, který může měnit pouze její nastavení
Každý správcovský uživatel může vytvořit účet se stejnými, nebo nižšími právy jako má sám.