Zadávání PIN v klientské zóně

Obchodní podpora
2019-04-09 14:20

Bezpečnostní parametr PIN budete vždy potřebovat pro vaše ověření ve chvíli, kdy chcete telefonicky kontaktovat naši klientskou podporu.

Jeho nastavení je nutné provést při prvním přihlášení do klientské zóny. Změnit PIN může pouze uživatel, který má nastavenou roli administrátor.

 

Při přihlášení do klientské zóny máte v levé části logo vaší firmy a pod ním možnost ,,změnit nastavení firmy,,

viz. Obrázek č. 1

 

 

   

Po rozkliknutí se vám zobrazí náhled loga a základní údaje o vaší firmě. Vedle loga najdete v pravém horním rohu černý nápis PIN

viz. Obrázek č. 2

 

 

 

Na pole PIN je potřeba kliknout a následně zadat libovolné šestimístné číslo a potvrdit tlačítkem aktualizovat.

viz. Obrázek č. 3

 

 

 

 

Průměrné hodnocení: 3 (2 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.