Nastavení filtrace emailů ve službě Cloudmail

Technicka podpora
2020-08-07 18:39

Po upgradu služby Cloudmail v únoru 2018 byla mimojiné přidána i funkcionalita na filtrování emailů na straně serveru.

V aktuální implementaci je funkcionalita omezena na webové rozhraní Roundcube, v emailovém rozhraní RainLoop není tato funkcionalita podporovaná. Podpora vzdálené správy pomocí Managesieve standardu není v tuto chvíli implementovaná.

Postup nastavení

  1. Pro nastavení uživatelského filtru se prosím přihlaště do své e-mailové schránky na adrese https://webmail.vshosting.cloud/roundcube
  2. Po přihlášení využijte ikonu "E-MAIL" v pravém horním rohu a následně zvolte volbu "NASTAVENÍ"
  3. V menu na levé straně zvolte "Filtry". V zobrazených sloupcích se zobrazí existující filtry s možností je editovat.                 
  4.   Novy filtr založíte kliknutím na ikonu pro přidání ( plus )
  5. Zde příklad vyplněného filtru, který dle předmětu zprávy přesune e-mail do předem vytvořené složky.
  6. Filtrů lze nastavit více, jak vidíte na následujících screenshotech:
  7. V takovémto případě se postupně vyhodnocují filtry odshora dolů. Proto je potřeba vždy dbát na správném pořadí filtrů. V námi zvoleném pořadí by i nechtěné spamové zprávy byly přesouvány mezi objednávky. Pořadí filtrů je možné změnit tažením myší:
  8. Pokud nechcete, aby se po uplatnění určitého filtru vyhodnocovaly filtry následující, lze nastavit volbu “Zastavit pravidla”:         
Průměrné hodnocení: 5 (2 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.