CloudMail omezení počtu odchozích zpráv

Technicka podpora
2019-03-13 16:21

Služba CloudMail není určena k rozesílání hromadné či automatizované pošty. Z tohoto důvodu má nastaveno omezení počtu odchozích zpráv. Tento mechanizmus je aplikován z důvodu ochrany služby před zanesením na nekterý z veřejných blacklistů. Pokud jste narazili na limit,  rozesílali jste množství emailů větší než dovoluje nastavení služby nebo došlo k prolomení hesla do Vaší schránky, která je zneužívána k rozesílání spamu. Pokud si nejste jisti důvody, kontaktujte prosím naší technickou podporu.

Máte-li Managed Server od naší společnosti, rozesílejte emaily z Vašich systémů pomocí SMTP serveru "localhost", nikoliv pomocí služby CloudMail.

 

Aktuálně aplikované limity zpráv

9:00 - 21:00

uživatel: 150 za minutu, 250 za hodinu, celkem 750

doména: 300 za minutu, 1000 za hodinu, celkem 2500

 

21:00 - 9:00

uživatel: 50 za minutu, 150 za hodinu, celkem 300

doména: 100 za minutu, 1000 za hodinu, celkem 2500

Po dosažení limitu není možné emaily odesílat v rámci daného období (např. při dosažení hodinového limitu není možné až do další hodiny emaily opět rozesílat).

 

Maximální počet kopií (cc:) emailu je 25.

Maximální počet přeposlání příchozích emailů je na 50 adres.

 

Omezení rozesílání emailů je uživateli oznámeno chybovým hlášením o nemožnosti odeslat zprávu při odesílání zprávy.

Průměrné hodnocení: 5 (4 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.